Sunday, January 24, 2010

Fascinant... David Blaine!

Am auzit de David Blanie in urma cu ceva ani buni de la un prieten. Am urmarit multe filmulete cu levitatie pe strada si multe trucuri cu carti. Am vazut unele impresionante altele mai putin impresionante. A inceput insa sa ma fascineze in momentul in care i-am vazut determinarea de asi supune fizicul si mintea la diferite incercari inimaginabile pentru o persoana.
L-am vazut stand pe acel pilon timp de mai bine de o zi, apoi in gheata si de asemenea ingropat de viu si "hranindu-se" doar cu apa pentru cateva zile. Poate totul este magine si poate totul este regizat la televizor dar sincer ma indoiesc. Eu consider ca este o persoana care doreste sa depaseasca orice limite ale corpului si mintii omenesti. Pana in prezent a reusit... sper sa continue sa ne uimeasca pe toti.

Prezentarea de mai jos este facuta la TED in fata unor oameni de exceptie si minti stralucite ale planetei... stiu ca e un cliseu dar... merita vazut

No comments:

Post a Comment