Thursday, April 29, 2010

Cabinet avocatura - Consultatii juridice

Asemanator cu unii dintre voi, mi-am cumparat un apartament in faza de proiect in momentul "boom-ului imobiliar". Am dat toti banii in avans pentru a obtine un discount considerabil dar aceasta decizie nu s-a dovedit una buna.
Firma care a fost (si este) raspunzatoare pentru lucrarile din complexul respectiv, a intarziat mult lucrarile. As putea totusi zice ca sunt un caz fericit, daca se poate spune asa, deoarece apartamentul meu a fost terminat.
Totusi in momentul primirii cartii funciare si a semnarii contractului final, am revizuit contractul cu constructorul astfel incat sa pot beneficia de cota redusa de TVA (cota de 5%). Toate bune pana aici...
Asta s-a intamplat cu ceva luni in urma si de atunci nimic... mai exact este stipulat clar in contract caci dezvoltatorul trebuie sa-mi restituie diferenta de TVA, si suma este listata clar. In schimb nu este listat un termen limita, desi am cerut sa fie trecut unul.
Prin urmare am ajuns sa apelez la un cabinet de avocatura pentru a vedea care sunt optiunile. Consultatiile juritice oferite de firma la care am apelat, m-au ajutat sa conturez "un plan de bataie".
O sa ii dau in judecata pe dezvoltatori pentru a-i forta sa imi restituie banii. O sa va tin la curent daca reusesc ceva.

No comments:

Post a Comment